جمعه ۲ آذر
دوستت دارم هنوز شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۲۰ شماره ثبت ۱۰۴۲۴۰
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
ای آرمان و آرزو من دوستت دارم هنوز
ای لیلی پاکیزه رو من دوستت دارم هنوز
من بی وفایت نیستم هر چند بی تو زیستم
ای دلبر پر رنگ و بو من دوستت دارم هنوز
دیوانه ام تدبیر کن، با زلف خود زنجیر کن
ای دختر زنجیر مو من دوستت دارم هنوز
هر روز در یاد توام گویی که همزاد توام
در جستجویم جستجو من دوستت دارم هنوز
الیاس با تو زنده است از روی تو شرمنده است
ای مهربان ای نیک خو من دوستت دارم هنوز
|
نقدها و نظرات
|
کم ببخشید باز اشتباه نوشتم | |
|
تقدیم کن | |
|
سلام جناب مرادی عزیز چشمان شما زیبا می بینند همیشه شاد و سلامت باشید خدا وند یاورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
کاش برای «من» های متعدد فکری مینمودید