سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
بسیار زیبا و دلنشین
قوافی دلسروده تان دوگانه هستند :
- امانت اقامت ضمانت
- فضیلت غنیمت رحمت
کلاً در کاربردِ قوافی عربی علاوه بر خود کلمه ، به آهنگ و کوتاه بلندیِ مصوتها ، باب افعال هم توجه نمودن یاری رسان است .
سلامت باشید و شاد
مثلاً :
روزِ باریدنِ شادی ست ، فضیلت دارد!
ابرِ شادیِ تو امروز ، ( غنیمت) دارد
ارمغان دیده اَم و باز ولی محتاجم
گنجِ این جشنِ تو در من ، چه ( قیمت ) دارد!!
ماندگاریِ همان مُهر که بر عشق زدی!
دیر وقتی ست که برجاست ، (ضَمیمت ) دارد...
سال ها گیر گناهی ابدی بود دلم
بار سنگینِ مرا عشق ، ( وَدیعت ) دارد
خاکِ بر پا شده از راه کجم در پایان
بوسه بر خاکِ تو زد، راه تو (سیرت ) دارد...
( رحمتی) بر همه عالَم ، تو رسولُ اللّهی
عشق از روشنِ چشمانِ تو ( هیبَت ) دارد
اللّهم صَلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم