يکشنبه ۲۷ آبان
فردوس بهاران شعری از علیرضا مرادی( مراد )
از دفتر عشقنامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۷ شماره ثبت ۱۰۳۹۲۴
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
فردوس بهاران
نازنین رعنا شوریده و شیدای من
سپهر بویه سایه بخت و همای من
زیبا چو اشکی دردانه و تکدانه ای
فلق را نور روشنی حُسن سِتای من
مونس و یار شفیقی، انیسِ جانمی
مُرادی دل مرا به امروزُ فردای من
یار زار و وار من، غمم غمخوار من
حذینُ منگ افتاده زِ گل و لای من
تو مشتی گل به فردوسِ بهارانم
پری رو ز زلفت خجل، آینه ای من
زِ شور عشق پاکبازیُ دلبر جانانم
جانان به قربانت نازنین زیبای من
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب استاد استکی بزرگوار
ممنونم | |
|
سلام و سپاس بانو حکیمی عزیز و بزرگوار | |
|
سلام و درود استاد معینی عزیز
ممنون و تشکر | |
|
سلام و درود از حسن توجه شما تشکر دارم من خودم بیشتر شعر کوتاه رو دوست دارم به همین علت زیاد اهل شعر بلند نیستم توصیه شما رو چشم به دیده منت سعی می کنم گاهی اوقات بیتها رو بیشتر بکنم
ممنون و تشکر | |
|
سلام و سپاس استاد آبسالان عزیز و بزرگوار | |
|
سلام و درود بانو خدابنده ادیب و بزرگوار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب بانو صدر الساداتی ادیب و بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلامها جناب افضلی ادیب و شاعر گرانقدر
بسیار تشکر دارم | |
|
سلام و درود استاد افضلی ادیب گرانقدر
ممنون و سپاسگزارم | |
|
درودها استاد افضلی عزیز و بزرگوار
تشکر دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته جالب و زیبا بود