يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
راز رایحه و نور
صبحگاهان در من شیدا پرستوها چه غوغا می کنند
قاصدکها جشن عشق وصلح را با شور برپا می کنند
چهره گل ها عوض می گردد از رنگ پر پروانه ها
هر نفس پر میشود ازعطر یاس و جمله آوا می کنند
تیغه های روشن خورشید مهمان دو چشم شاد من
در چمن زار وجودم عارفانه رقص صهبا می کنند
کودک آهو وش جانم دوان است از پی رنگین کمان
توپکان قلب من سر در فراز آسمان ها می کنند
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی عزیز شرمنده کردید سالم و برقرار باشید | |
|
سلام جناب عزیزیان عزبز بسیار متشکرم و موفقیت شما را آرزومندم | |
|
سلام جناب مرادی عزیز لطف کردید بسیار متشکرم | |
|
سلام و تشکر و آرزوی موفقیت برای شما | |
|
سلام خانم دکتر متشکرم لطف شما همیشه شامل حال من شده. برای شما آرزوی توفیق روز افزون دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و نشاط آفرین بود
دستمریزاد