جمعه ۲ آذر
عطر یاس شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۸ شماره ثبت ۱۰۳۸۷۱
بازدید : ۱۹۴ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
در قایق تنهایی ام
یاس روییده
عطرش کلاغ بازیگوش را
به دیدارم آورده
صد حیف!
که قایقم، بی من است
خودم را به موج سپردم
و یاس را به کلاغ
و من چقدر
یاس و کلاغ را دوست دارم...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بانو کوهواره بزرگوار
😍💜 | |
|
درودها استاد استکی والامقام
سپاسگزار مهرتانم پاینده باشید
🌷🌷🌷 | |
|
درود جناب محمدی نیک سرشت
سپاسگزار حضور مهربانتانم جانتان مانا
🌴🌴🌴🌴 | |
|
درودا جناب خوشرو ارجمند
سپاسمند وجود پرمهرتانم بر مدار شادی باشید
🍀🌼🍀🌼🍀🌼 | |
|
درود بانو آهنگران عزیز
سپاسگزارم
یا اباصالح المهدی ادرکنی 🍀🌼🍀🌼 | |
|
درودتان استاد معینی ارجمند
سپاس از الطاف حضرتعالی برقرار باشید
🌹🍃🍃🍃🌹 | |
|
درودها بانو عمارتی عزیز
سپاس از بودتان سرافراز باشید
😍❤ | |
|
سلام و سپاس جناب آزاد گرامی
🌾🌻🌾🌻 | |
|
درود و تشکر بانو کاسیانی عزیز
😚🌸🌸🌸 | |
|
درودها جناب مرادی ارجمند
مهرتان را سپاس برقرار باشید
🌷🍀🌹🍀 | |
|
درود بر شما جناب استاد ابراهیمیان بزرگ منش
سپاسگزارتانم سرافراز و دلشاد باشید
🌙🌺🍃🌺🍃🌺 | |
|
درودها جناب رضوی گرانقدر
سپاس از حضور پربهایتان بر مدار آرامش باشید
🌿🌻🌿🌻🌿🌻 | |
|
درود بر جناب ابراهیمی عالی مقام
سپاسگزار بود ارزشمندتانم مهرتان برقرار
🌷🍃🌷🍃🌷🍃 | |
|
درودتان جناب جاوید گرانمایه
سپاسگزارم 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.