مرا گدائى ِ تو. ، افتخار مى باشد
دل از جدائى ِ تو ، بيقرار مى باشد
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹ا
ا🌿🌹🌿🌹
ا🌹🌿
ا🌿
#درددل_باحضرت_صاحب
" غم فراق "
مرا گدائى ِ تو. ، افتخار مى باشد
دل از جدائى ِ تو ، بيقرار مى باشد
غم ِ نديدن ِ تو ، از دلم توانم برد
چه سالهاست که چشم انتظارمی باشد
قسم به چشم تو این چشمهای من ، آقا
برای دیدن تو ، اشکبار می باشد
بیا به ظلمت قلبم ، صفای دیگر دِه
چراغ خانه ی دل ، روی یار می باشد
اگر درون دلم ، آشیان کنی ، چه شود؟
کنار گل ، همه دانند ، خار. می باشد
غمم ز حد بگذشت و خراب شد حالم
حضور تو به دلم ، غمگسار می باشد
نظر نما به دلم ، جان به لب رسید ، آقا
زِ شرِّ نفس ، دلم ، شرمسار. مى باشد
نظر کنی ز کرم ، خوب می شوم ، آقا
به یومن لطف تو دل ، جان نثارمی باشد
توئى كه صاحبِ اين ، نوكرِ خطا كارى
منم كه ، نوكرى ات ، اعتبار مى باشد
نديده ديده ى (#فرقان) ، جمال نيكويت
اگر چه ذاکرِ شب ، زنده دار می باشد
قدم گذار ، بر آن دیده ی. پر از آبش
برای مقدمت عمری ، خمار. می باشد
هزار بار چنین گفتم و ، همی گویم
مرا گدائى ِ تو ، افتخار. مى باشد
💥ربیع الثانی سال 1442ه. ق💥
99/9/23یکشنبه
🌹
🌿
🌹🌿
🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
http://hoseinmohammadzadforgan.blogfa.com/
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌑 # يَالَيتَني_كُنتُ_مَعَكُم
ياأَباعَبدِاللّه ، وَأَفوزُ فَوزاََ عَظيماََ 🌑
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج)
ادرکنی