سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        22

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر خنده های آگلوتینه شده(کلاسیک پست مدرن) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۳۵ شماره ثبت ۱۰۳۸۲۸
          بازدید : ۲۳۰۷   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

        چیره بر نهایت شبم ، دفینه های رسته ام
        غراب آبی تمام فصلهای لب پریدگیِ کوچ
        خطای ماندگار یک بغل ، به جرم  تازگی
        کلام مجرمانه ی سیاه-اختران آسمان لوچ

        مهاجرت به طعنه های لانچ پد، پر از صدا
        تنوره ی ژیبرلین، میان ساقه های سیب زرد
        دریچه های لانه ی کبوتری ،شکسته مانده و
        دلم پر از هوای کوکب هلندی سفید سرد

        چیره ام ، به مرزهای حوض بینشانه ی خزان
        منم که یونش درخت و رهنورد باد چرمی ام
        بلوط لاغری نشسته روبروی ارتعاش شعرهام
        نشسته ای میان سختشامه های عطر نرمی ام

        جسور و شاد و عاشقم، گواه روزهای خوش
        رزی مسی میان سینه میتپد ، ترانه میشود
        مرا بپوش مهربان ، سفال سرخفام و کاغذم
        شیار غربت و برودت خیالمان، بهانه میشود

        منم که خرقه های پوک را به طعنه میدهم
        و شمعهای مشت عارفانگی ، چه آب میشود
        که سرخوشانه ، درمجال دلپذیر دانه میدمی
        و ریشه های زرنشانه در تنم، شراب میشود

        پرنده ام ، و مالک تمام نورهای سبز موسمی
        قرابت سکوت آبرنگ و نقشهای مصرعی دراز
        و قرص ماه چهارده ، به جامهای دور میخزد
        نوای سنتی خموش در تموج موزه های جاز

        دوباره ناخن طلایی غروب، در خراش مهر
        و قتل آهوان مزرعه به هارمونیک بوسه ها
        خصومت کتون وَ الکل بخار، در دهان عشق
        شباهت نهنگ قاتل و تو و ُ،سکوت کوسه ها ..

         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0