سه شنبه ۱۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب یوسف سیف زاده
|
شهیدانه سلام
----------________-------------_____
دین یولندا؛ جان قویان سردار اسلامه سلام.
حق تابع اولان؛ انسانه والای سلام.
ای شهید راه قرآن و ایثار و هدف.
حافظان مکتب اسلام و ایرانه سلام
سیز سپر ا ئدوز سینه نی تا پایدار اولسون وطن.
ای تکاور ای دلاور سیزلره اولسون سلام.
هر بیروز بیر شیر بچه؛ جان قویوبسوز دین یولندا.
قورخ میان شیطان و ابلیس دن دلاور مرد ایرانه سلام.
هر بیروز بیر اولدوزی دوز کی غروب ائدوز افق دا.
تا ابد سیز زنده لردن زنده سوز پاینده انسانه سلام
ایردموسی فخری ای کوه غیرت؛ معدن همت.
سیز کچیپ سوز جانیدن؛ الگوی ایثاره سلام
جملگی تاریخ ایردموسی ده الدوز ابدی.
آذری غیرتلی سرداران ایرانه .سلام
سیز نشان وردوز ابوالفضل مکتب بینن درس الوبسوز
ای کچن قولدان بدندن حق یولندا عباسه سلام
عافیت دن ال چکوبسوز موج دریایه وروب.
ای بسیجی ای سپاهی ای دلاور مرد اولان ارتش اسلامه سلام
شعراز: يوسف سيف زاده ایردموسی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.