اشعار و دل نوشته های ذاکر و نوکر آل الله. "حسین محمدزاد"
ا🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
ا🌿🌹🌿🌹
ا🌹🌿
ا🌿
عرض ارادت محضر
حضرت #علی_بن_موسی_الرضا
«سلطان دیار بی نوایان »
جان عالم به فدایت ، یا #علی موسی الرضا
یک نظر کن بر گدایت ، یا #علی موسی الرضا
~~~~
روسیاه و شرمسار و سر به زیر است این گدا
سائلی بی دست و پا ، عبدی حقیر است این گدا
تا ابد محتاج الطاف امیر است این گدا
بر گدا بنما عطایت ، یا #علی موسی الرضا
~~~~
آمده اندر حریمت ، پاک و تطهیرش کنی
با عنایات خود ای سلطان ، نمک گیرش کنی
از شراب معرفت ، نوشانی و سیرش کنی
تا شود کلب سرایت ، یا #علی موسی الرضا
~~~~
دارد امّید شفاعت ، این سیه پوش شما
کی شود گردم غلام حلقه بر گوش شما
زحمت آبادی قلبم ، بود دوش شما
ای فدای خاک پایت ، یا #علی موسی الرضا
~~~~
زائر کوی شما ، مهمان مخصوص خداست
هر کسی سوی شما آمد ، عزیز مصطفاست
این گدا دست نیازش یا #رضا سوی شماست
ساکنم زیر لوایت ، یا #علی موسی الرضا
~~~~
ذاکری نا قابلم ، بنما قبولم ای امیر
ای شهنشاه ولایت ، ای گدا را دستگیر
سائلی بی ادعایم ، یا #رضا دستم بگیر
سائل جود و سخایت ، یا #علی موسی الرضا
~~~~
یا #علی موسی الرضا ، دست من و دامان تو
دست خالی آمدم ، بنشسته ام بر خوان تو
دردمندم ، بی نوایم ، سائل احسان تو
کن کرم بر بی نوایت ، یا #علی موسی الرضا
~~~~
آمدم تا در حریم خویش ، سکنایم دهی
در کنار اولیاء خوب خود ، جایم دهی
اشک چشم و سوز دل ، عزّ دو دنیایم دهی
کن به (#فرقان) این عنایت ، یا #علی موسی الرضا
💥صفرالمظفرسال1442ه.ق💥
صبح شهادت آقا امام #رضا
99/7/26. .
«کنار بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا المرتضی »
🌹
🌿
🌹🌿
🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
🌑 # یاَليتنَي_كُنتُ_مَعَكُم
ياأَباعَبدِاللّه ، وَأَفوزُ فَوزاََ عَظيماََ 🌑
کوچههای طوس، هنوز بوی عطرآگین تو را میدهد و آوای غریب ملائک هنوز در طواف حریم کبریاییات به گوش میرسند
شهادت امام رضا (ع) تسلیت