جمعه ۲ آذر
قلعه حیوانات شعری از حسن رسولی
از دفتر رسولی در حسن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۲:۲۴ شماره ثبت ۱۰۳۴۹۹
بازدید : ۱۱۴۰ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب حسن رسولی
|
قلعه حیوانات
ایستاده نگاه می کنم
به دور و برم
هجوم آفت ها بر مزرعه باغ پدرم
من وارث پرواز ملخ هایم
زاغ و زغن می خوانند دور و برم
می برند محصول مزرعه ام
آه دیگر کفتارها نیز
گیاهخوار شده اند
چه حجومی ست(کِشنده خون)
در تکرار، بی بدیل
باد نیز همدست روزگار
می برد خاک مزرعه را
قلعه به دست حیوانات افتاده
کی و کجا بر می خیزد!
مزرعه دیگر خشک گشته
با باد بیشتر دمساز است تا من
من مترسگ مهربان ترد شده این با+غم
ایستاده فقط نگاه می کنم
به یاد و یار و دیارم...
چشم دارم به دماوند
این آتشفشان در سکوت نگارم
من آرش را در آن کوه
به یاد دارم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل تو دیگر در پهنه زمین
تکرار نخواهد شد
اما با تکرار صـلوات بر تـو،
نور حضورت را در
قلب خود احساس مى کنیم
رحلت پیامبر اعظم (ص)
و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تسلیت باد