سه شنبه ۱۵ آبان
پائیز شعری از غلام الله حافظی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۱۰۳۲۱۵
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر غلام الله حافظی
آخرین اشعار ناب غلام الله حافظی
|
همدم پاییزم و طوفان میخواهد دلم
در کویر خشکم و باران میخواهد دلم
من پر از آغوش تنهایی شدم با رفتنت
درد دارم نازنین، درمان میخواهد دلم
گفته بودی تا ابد میمانم و رفتی چه زود
بر سر عهدت بیا، پیمان میخواهد دلم
از همان روزی که رفتی خانه زندانم شده
حال بد، بدتر ازین گریان میخواهد دلم
بغض تلخی در گلو پیچیده، راهی دیگری
نیست آخر، نقطهٔ پایان میخواهد دلم
غلام الله حافظی
|
نقدها و نظرات
|
قربان محبت های بیدریغ همیشگی تان🙏🌺🌺🥀 سلام ها و درودهای متقابل مرا نیز پذیرا شوید! | |
|
ممنون و متشکرم برادر عزیز🌺🌺🥀 | |
|
استاد باقر عزیز و گران ارج 🙏 🥀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود