جمعه ۲ آذر
به یادش شعری از آرمان پرناک
از دفتر . نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ۲۰:۱۷ شماره ثبت ۱۰۳۱۲۴
بازدید : ۲۵۷ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
جامانده ی وصلیم که آتش شده مرهم
تا زخم بسازیم، بسوزیم به یادش
___________________
آرمان پرناک
|