سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
در خانه ی خویشیم و غریبیم ، غریب است
در عینِ وصالیم و گرفتارِ فراقیم
ما دور ز یاریم ولی یار قریب است
این بازی دنیاست پر از رنگ و فریب است
تاوان سخن های نهان موی سپید است
این حرفِ دلِ ساعتِ تب دارِ مریض است
استاده بسی حرفِ دلِ زار شنیده ست
این درد ِ تمام ِ لحظات ِ نرسیده ست
فریاد همه عشق ِ به منزل نرسیده ست
این تک تک ِ افکار ِ به لب ها ندویده ست
واخواهی اشعار ِ به دفتر نچکیده ست.
درود برشما
بسیار زیباست
مصاریع اشعار را موقع ارسال به سایت هرکدام را در سطوری جداگانه بنویسید.