به نام یگانهسرایندهی دیوانِ آفرینش!
.
یک دوبیتی از اشعار انرژی مثبت:
.
بدان با حسّ نابی پرهیاهو:
ستوده، میشوی، با کارِ نیکو!
برای اینکه فرجامت شود نیک،
عزیزِ جان! فقط راهِ نکو جو!
🍃🌸🍃
,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨*•~-.¸.....*
کوتاهکلاسیکی از کتاب دلگویههای احساس:
.
وقتی که نگاهت به دلم داد درود
در کاغذیِ سینه تو را «عشق»، سرود
امواجِ عطش تا تپشِ مِهر رسید
احساسِ تبی بر دلِ من روی نمود
🍃🌸🍃
,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨*•~-.¸.....*
بندی از یک چهارپاره:
.
در ناکجای لحظههایم
یادِ تو جاری گشته ای یار
ای کاشکی درکم کنی با
نبضِ گُلِ احساسِ تبدار
🍃🌸🍃
,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨*•~-.¸.....*
رباعی:
دُردانهی حسّ دلم ای جان و نفَس
مِهرت، شده بهرِ عطشِ عاطفه بس
پیوسته تو هستی تپشِ خاطره پس
جز تو، تبِ قلبم، نکند میلِ به کس
🍃🌸🍃
,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~*´¨¯¨*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨*•~-.¸.....*
و سرانجام:
.
بمانَد که: نماندی پای احساسم
دلم پای گُلِ عشقِ تو میمانَد
به مِهرت، شورشِ هموارهی جانم
هزاران نغمهی مستانه میخوانَد
.
سپاس از خوانش پرمهرتان!
زهرا حکیمی بافقی (الف_احساس)
🍃🌸🍃
بسیار زیبا و دلنشین بود ند
دستمریزاد
موفق باشید