جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب حبیب هدیه نژاد
|
زیر آسمون آبی خدامون
یکی هست شاهد عشق دلامون
که نشود از هم جداگرمی دستامون
روزی نپاشه از هم زندگیامون
تااز زندگی بسازیم راه هامون
با یه چراغ روشن توی راه شبامون
بشیم امید هم در نگاهامون
آرزویی بسازیم برای عشق وآینده هامون
با همه خوبی وبدی که داره لحظه هامون
فقط خدا هست شاهد عشق دلامون
|
نقدها و نظرات
|
جناب رضا پور عزیز بله درست میفرمایید ولی یک سوال دارم از حضور شما اگر ناراحت نمیشوید باعث وبانی اینهمه مشکلات در افغانستان کدام کشور است چه نهادی داره از طالبان حمایت میکنه وبهشون اسلحه میده | |
|
استاد ارجمند از لطف ومهربانی که نسبت به بنده دارید کمال سپاس را دارا میباشم | |
|
زنده باشید استادبزرگوارم به بنده حقیر لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود