شنبه ۳ آذر
شکل نوشتن شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۵۸ شماره ثبت ۱۰۱۸۴۷
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۱
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
نمیدانم قلم امشب چرا شکل نوشتن نیست
یقیناً او نمیداند که اشعارم برای کیست
اگر او هم تو را میدید برایت جوهرش میریخت
برایت واژه ها میساخت به چشمانت غزل میساخت
قلم میدید تو را یکبار تو را لیلی صدا میکرد
تمام قصه عشق را بنام تو تمام میکرد
خدا نقاشیت کرده که شبها آسمان گردی
چنان زیبا و جذابی که در دل ریشه ها کردی
تو ماهی در شب تارم بغیر تو که را دارم
بیا بنگر به حال من چقدر بیتو پریشانم
نگاهت را صدای خنده هایت را نیاز دارم
خوشا بر حال و اقبالم تو را در زندگی دارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.