چهارشنبه ۱۶ آبان
جلوه های مشرقی شعری از فاطمه سادات حسینی شفیق
از دفتر تو... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۱۰۱۸۴۰
بازدید : ۳۹۰ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر فاطمه سادات حسینی شفیق
آخرین اشعار ناب فاطمه سادات حسینی شفیق
|
خورشید من ز مشرق چشمت طلوع کرد
صبح مرا به عشق تو زیبا شروع کرد
اندیشه های من به تمامی تباه شد
عشقت به قلبم آمد و قلبم خشوع کرد
در شعله نگاه تو یک روزه سوختم
وقتی که عشق ساده به قلبم رجوع گرد
بوسیدنت حرام دلم شد،نیامدی!
بیمار خنده های تو در من شیوع کرد
لب های تو موذن شهر است و قلب من
با هر صدای بوسه لعلت رکوع کرد
من در غروب عاطفه های تو مرده ام
خورشید من ز مشرق چشمت طلوع کرد
#دیبا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.