جمعه ۲ آذر
کوچ شعری از میناتمدن خواه
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۳۴ شماره ثبت ۱۰۱۶۶۹
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب میناتمدن خواه
|
دیگر خرده نانی نمانده
بر بام های باران خورده
سوز باد، میان پرهای نمدارش
از فصل کوچ می گوید...
***
|
|