21_
بی وقفه ببند چشم خود بینی را
آتش بزن این بساط غمگینی را
از دل بتکان حرف حرافات امروز
از خویش بکن لباس بی دینی را
/////________/////________////___
22_
هرچند توئی دلیل این تنهایی
درقلب خودم به کس ندادم جایی
دست از تو نمیکشم یقین دارم که
یک روز خودت به دیدنم می آیی
////________//////_______////__
23_
با بغض قلم ترانه بی ساز بخوان
از سعدی و ازحافظ شیراز بخوان
با زمزمه ی ناز میستانی خود
این گونه به دل همیشه آواز بخوان
/////_______/////______////____
24_
با رفتن خود دلهره دستم دادی
پیمانه ی غم بر دل مستم دادی
چون آینه باسنگ غمت ریخت دلم
ای عشق ببین ساده شکستم دادی
////_______////______////_____
25_
برگرد دوباره چنگ بر تار بزن
بر پنجره ی دلت مرا جار بزن
مهمان دلم باش همین امشب وبعد
بین دل مان دوباره دیوار بزن
/////______////_______////____
26_
آن شور ونشاط گرم سنتور چه شد
صوت خوش دلنشین ماهور چه شد
گفتی که حدیث دوری ودوستی است
" آواز دهل شنیدن از دور چه شد"
////_________////________////_____
27_
آن وزوز جانگزای زنبور چه شد
دانه کشی همیشه ی مور چه شد
مانند شهان غروربی جایت کو
آن ناز وادا وزور ودستورچه شد
////________////_______/////____
28_
تاعشق در انتطار حال من وتوست
خوش باش که زندگی حلال من وتوست
امروز اگر چه بوسه ها پنهانی ست
فردا همه ی خاطره مال من وتوست
/////_____/////______/////___
29_
درحال وهوای عشق او منتظرم
افسوس که مرگ آمده ودرگذرم
انداخته روی مهر دل پرده شب
امروز سکوت سایه ها کرده کرم
/////________////______////___
30_
گفتی به خیالم خبری آوردند
در خواب شبانه شرری آوردند
با شعله ی ما دامن شب می سوزد
کبریت سراسر خطری آوردند
#نسرین_حسینی
شعر خیلی زیبایی بود
درود بر شما که ساده و آسان میسرایید
و با واژگان راحت الهضم شعر زیبا میگویید
درود