يکشنبه ۴ آذر
...نه خواب مرا ربود... شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۵۳ شماره ثبت ۱۰۱۳۹۱
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
کنار کشیدم تارد شود!
کنارم پرشد از عاطفه ی خدا
نفس کشیدم
نفسی عمیق!
ریه هایم پر شد از وجدان خدا
شاهنامه خواندم!
با صدایی...
بلند...
؛فرانک
زاینده ی فریدون بود؛
سهراب...
از صدایم اشک جاری شد!
خواب رفتم
...نه خواب مرا ربود...
پنگوین های امپرطور
در خوابم شنا می کردند!
انبوه ی دلقک ماهیها
جلوی چشمانم
رژه می رفتند!
وماهیان مرکب
به من رنگ می پاشیدند!
مرغان ماهی خوار
از بالا
به من چشمک می زند
ومن
غوطه ور...
شاید...
انجا بهشت برین بود!
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عيد کمال دين . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصايت و ولايت
امير المومنين عليه السلام
بر شيعيان و پيروان ولايت خجسته باد