شنبه ۳ آذر
دلـرباعـی عـاشـقانـه شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر اُرگ سرخ نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۱۰۱۲۰۳
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
شـانـه زدهای بـا سـِشـوار بـر گیــسو
طــرح قلــم انــداخـتــهای بــر ابــرو
رُژی بـه لـب و گـونـه و پنـکک بر رو
زیـبـا شـدنـت مبـارکسـت شهــبـانــو
یزدان_ماماهانی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
|
نقدها و نظرات
|
درود بی پایان خدمت آقای استکی 🌹🌹 دقیقا ولی اینم بدونید گلدون با نقش گل زیبا نگاره | |
|
درود بی پایان خدمت آقای ابراهیمیان عزیز و بزرگمنش سپاس بی نهایت از همراهی گرمتون | |
|
درود بی پایان و سپاس فراوان از تمجیدتون مهربانوی ادیبه 🥀🥀🥀
نگاهتون زیباپسنده 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
بدون آرایش شرط است