سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      من خسته‌ام..

      شعری از

      زهرا میرزایی(صحرا)

      از دفتر تنهایی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۴۸ شماره ثبت ۱۰۱۱۸۳
        بازدید : ۱۵۷   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر زهرا میرزایی(صحرا)
      آخرین اشعار ناب زهرا میرزایی(صحرا)

      خانَت خراب ای دردِ کهنه، زخمِ تکراری
      چون سایه می‌بینم تو را در خواب و بیداری
      مرزِ غم و شادی کنارِ تو چه باریک است
      یک روز غرقِ عافیت، یک روز بیماری...
      یک روز با سردی صدایم می کنی امّا
      یک روز با جان گفتنت من را میازاری
      نه پایِ رفتن، نه دلِ ماندن، خدا داند
      من خسته‌ام از با تو بودن‌هایِ اجباری!
       
      #زهرا_میرزایی_صحرا
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۱۰:۵۸
      درود بانو
      زیبا و پر احساس بود
      جسارتا موزون بنظر نمی رسد
      مثلا مصرع هفتم خندانک
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۴۱
      نبض قلمتان سبز
      سرفراز باشيد خندانک
      مجید فکری
      پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۰۰
      درود بر شما قلمتان پایدار خندانک
      سعید صادقی (بینا)
      پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۳۷
      معلومه که بسیار زیبا قلم میزنید و این شعر
      خیلی زیباست درود بر شما خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۱۰
      سلام بانوی صحرا
      درودهای بی کران
      زیبا بود اما نه به زیبایی صحرا خندانک
      زنده باد خندانک خندانک خندانک
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۳۶
      درود بانو خندانک خندانک خندانک
      شعر بسیار زیباییست اما جای کار دارد به نظرم کمی بیشتر وقت بگذارید یک اثر ناب می شود خندانک خندانک
      مسعود آزادبخت
      جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۲۵
      سلام و احترام گرانمهر بانومیرزایی
      زیبابود پرداختتان
      خندانک خندانک خندانک
      حمید ملک رییسی( بُندِهی)
      جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۲۳
      سلام و درود بر شما شعر پر محتوا و زیبایست سربلند باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0