چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
بزار حرفامو بهت بگم
میدونم حرفام سنگینه
تا اینهارو بهت نگم
نمیگیرم آرام دیونه
تو که میدونی قلبم
که میزنه برات درهم
اینو تو میدونی قلبم
ولی میره ابروهات درهم
مژه هات میزنه آروم پلکا
چشات میاد خوابش انگار
صداش میزنم آروم ملکا
ولی نیست جوابش انگار
مژه هات میزنه آروم پلکا
چشات میاد خوابش انگار
صداش میزنم آروم ملکا
ولی نیست جوابش انگار
یه حرفایی واقعا سخته
چه جوری به تو بگم
میدونم نیست واقعا وقته
این حرفهاو به تو میگم
میشه وقتی نگات میکنم
بهم توجه کنی
نه همش صدات کنم
یبار توجه کنی
مژه هات میزنه آروم پلکا
چشات میاد خوابش انگار
صداش میزنم آروم ملکا
ولی نیست جوابش انگار
مژه هات میزنه آروم پلکا
چشات میاد خوابش انگار
صداش میزنم آروم ملکا
ولی نیست جوابش انگار
شعر و ترانه جدید ( مژه هات ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.