چهارشنبه ۱۶ آبان
پرواز شعری از فرزانه حسنی
از دفتر بی نام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۱۰۱۱۱۰
بازدید : ۲۲۴ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب فرزانه حسنی
|
در اوج نـا امـیــدی ، آغـاز خواهم آموخت
با دست و پـا زدن ها پرواز خواهم آموخت
بر مـازِ عمـر گـاهی یک راز خواهم آموخت
در واپسین دقــایق ایـجـاز خواهم آموخت
فـــریـادم و بـه دنـیـــا آواز خواهم آموخت
آهنـــگِ زندگـــی را بی ساز خواهم آموخت
پیـچیــد بـوی شعر و دیوانِ حافظ و عشق
راهــی به سمتِ راهِ شـیراز خواهم آموخت
ف. م حسنی
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
سلام بر شما سپاسگزارم | |
|
سپاس | |
|
درود ممنون از نظر شما | |
|
سپاس | |
|
درود بر شما و سپاس از نگاهتان | |
|
درود و سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم
مبارک باد عید قربان نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسههاى ابلیس