جمعه ۲ آذر
نشان من باش🍁 شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۱۰۰۹۸۹
بازدید : ۱۰۶۸ | نظرات : ۸۰
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
بگو چه می شود
گر آفتاب بام من باشی
بسراییم به شعرت
خدای آسمان جهان من باشی
تو دست گشادهِ باران
به عطش های زمین
نسیم شاد بهاری به آستان جانِ من باشی
در این شب عریان
که خزان زده باغم را
به شاخهِ عزلت
تو شب آویز داستان من باشی
به این دره
دراین تاریکی
که نشسته هوا،
به گرگ ومیش
هراس آهوی دل را
چه می شود
که تو گر
شبان من باشی
چه می شودکه تو را
میان سردرگم گمنامی
برای لحظه ای نشانِ من باشی
دیو پنهان🍁
بغض شعرم در گلو ماند
واژگان در شعر من
خاموش خاموش
یک چکاوک خواب پرواز از قفس دید
دیو بد کردار اما
آن قفس را زندگی خواند
پیله ای در خود تنید آزادگی را
جنگلی قالب تهی کرد
از تبانی با تبرها
شاخه ها نیرنگ کردند
ترس جنگل از تبر بود
لیک آن سو دیو؛
پنهان
شعله ای کوچک به پا کرد
سارا رحیمی
۲۵تیر۱۴۰۰
|