جمعه ۱۱ آبان
حضرت شعری از طاها عطاردی
از دفتر عاشقانه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷ شماره ثبت ۱۰۰۸۷۵
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب طاها عطاردی
|
کاتب کتب کن بر ملائک
زین مکتوب کن
به نام لغای افلاک
به نام فرازنده کاتب
به نام خالق خلق
حضرت حق را قسم ده
بر تمام خلق
من خدارا بر خدا قسم میدهم
تا هنگامه ای که خداوند باشند خدا
حضرت باشند سلامت
من خدا را بر خدا قسم میدهم
تا هنگامه ای که خداوند باشند خدا
خنده باشد بر لب حضرت
من خدا را بر خدا قسم میدهم
نگاه دار یار باشند
ملائک برید کتب را بر لغای عشق
عشقی که پاک ترین شد
در تمام افلاک
در تمام سماوات
در تمام عرش
خداوند خالق خلق
خداوند نام دار الله
خداوند نام دار بالله
خداوند نام دار تالله
خداوند نام دار آتون
پذیرید درخواست آخناتون
باشید حافظ بر حضرت و آل حضرت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.