سه شنبه ۱۵ آبان
سیاه و سپید شعری از مریم رحیمی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۱۰۰۸۲۰
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر مریم رحیمی زاده
آخرین اشعار ناب مریم رحیمی زاده
|
رویاهای مرا به من برگردان
لابلای تمام آن نفس ها
پاییز حک شده است
با تمام سردی ها
آه ها ...
و خطوطی که از عاشقانه های مان
به یادگار نشسته است
خورشید را گواه می گیرم
این بار
برای برگشتنت به هیچ دری سر نمیزنم
هیچ ترانه ای نمی خوانم
موهایم را نبافته رها می کنم
بگذار شانه های من
زیر هجوم این همه برگ و بار ریخته بر سرم
در خاموشی پنهان خویش بمیرد
#پاییز
|
|
نقدها و نظرات
|
جناب آزادبخت سپاس | |
|
خانم صمدی عزیزم سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم جناب قنبرپور | |
|
خانم رحیمی سپاس فراوان | |
|
خانم موسوی سپاس | |
|
سپاسگزارم شاعر عزیز | |
|
خانم فتحی عزیزم سپاس | |
|
جناب ابراهیمیان سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید