سه شنبه ۱۵ آبان
دلتنگ شعری از غلامرضا بهنامی
از دفتر آیینه 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۱۰۰۸۱۸
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب غلامرضا بهنامی
|
بی تو ای گمشده، با پنجره ها دلتنگم
شاخه ای خشکم و از باغ جدا، دلتنگم
آسمانم همه ابر و همه ابر و همه ابر
آه! عمریست از این حال و هوا دلتنگم
از من این عهد به سربرده به تاوان و جزا
از تو این قهر و ادا، جور و جفا، دلتنگم
گم شدم مثل شبانی که تورا یافت، ولی
من کجا، آتش آن یار کجا؟ دلتنگم
با هجاهای دلِ تنگ، سلام ای خورشید!
من در این خانه ی بی نور و صدا دلتنگم
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد ممنونم | |
|
درود بینهایت ممنونم جناب آقای آروین | |
|
درود و سپاس سرکارخانم حسینی بزرگوار شرمنده م میفرمایید | |
|
ارادتمند رفیق نو یافته ام ایمان عزیز اختیار دارید، شاگردی میکنیم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست