شنبه ۳ آذر
عهد شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۱۰۰۶۹۹
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
با دلم عهدی بکردم تا دگر عاشق نشم
بار دیگر لرزشی بر این دلم باعث نشم
پای قولم مانده بودم عشق از یادم رفت
آمدی آنروز کنارم قول و حرفم بر باد رفت
قول دادم بر دلم عاشق هیچ دختر نشم
من نگفتم که فرشته را ببینم کافر نشم
دیدمت آنروز که حاله بر سرت پیچیده ای
مثل ملکان ملک خورشید را دزدیده ای
کاش حتی یکدفعه پرسان حالم را شوی
کاش حتی از کنارم در خیابان رد شوی
نازنینا عشق ممنوعه مرا بیمار کرد
حسرت یک لحظه دیدارت مرا ویران کرد
دست من هر لحظه اسمت را نوشتن ازبر است
اسمتو کامل نوشتن آرزوی قلبم است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘