شنبه ۳ آذر
کار گیسوی من از آینه و شانه گذشت.. شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ۲۱:۱۸ شماره ثبت ۱۰۰۶۹
بازدید : ۶۳۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
روزگار خوش با ساقی ومیخانه گذشت
ای خماران چه کنم لحظه ی مستانه گذشت
شمع عمری که سحر گرد سرش می گشتم
با خموشی ز کنار من پروانه گذشت
کلبه ی حزن به پا کرده که چون یوسف عمر
شاه مصری شد و برکلبه ی ویرانه گذشت
دیشب آن کس که مرا عقل به تاراجم برد
خنده ای کرد و کنار من دیوانه گذشت
خنده کم کن به من و زلف پریشانی ما
کار گیسوی من از آینه و شانه گذشت
ساقیا یاد منه پیر مزن پیک حیات
چون خماری من از جرعه و پیمانه گذشت
پیر بی طاقتم و شوق غزل خوانی دل
چون جوانی من عاشق بیگانه گذشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.