شنبه ۳ آذر
زبان کارگر شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۴۳ شماره ثبت ۱۰۰۶۱۸
بازدید : ۱۰۶ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
ورق سفره ی خالی ما با ورق قرآن شاید برابر است
با این تفاوت که قرآن گواه است سفره ی ما سنگین تر است
این خدا بی خبران سفره پر از ناز و نعمت دارند
مگر خون آن ها از خون ما رنگین تر است
آن ها عملشان از تمام جهانیان ننگین تر است
خوانندگان محترم و محترمه با بخشش از طرف شما بنده خود را شاعر نمیدانم شاعر کسی است که همگام و همراه مردم باشد
فاتح اصفهانی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی عزیز از لطف همیشگی شما ممنونم | |
|
بانوی عجم جهان در دست گل رویان و گل گویان است سپاس بر شما | |
|
درود بر برادر گرامی بهتر از جانم ممنونم | |
|
جناب آزاد بخت با ارادت و تشکر از شما بسیار زیبا می اندیشید ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود