شنبه ۳ آذر
بی عدالتی ها شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ۱۳:۰۳ شماره ثبت ۱۰۰۵۴۹
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
این سیل خروشان که در جریان است
حاصل خوش باوری مردم این سامان است
هر روز حاکم حکم جدیدی برپا میکند
حاکم محکوم است و محکوم گریان است
عدل و عدالتی در این روزگار نیست
عدل ناکام است و عدالت خواه در زندان است
|
نقدها و نظرات
|
درود بر بانوی گرامی این نیز هم خواهد گذشت سپاسگذارم از لطف شما | |
|
سپاسگذارم از لطف و اندیشه ی زیبای شما ممنونم اقای احمدی | |
|
سپاس بر اقای آزادبخت امیدوارم روزی آزاد و بهتر از این در امنیت و آرامش زندگی کنیم از لطف شما ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود