چهارشنبه ۱۶ آبان
جام الست شعری از امیر اصغری
از دفتر جام الست نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ۱۳:۳۸ شماره ثبت ۱۰۰۵۱۱
بازدید : ۱۵۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب امیر اصغری
|
مست مستم، مست آن جام الستم/جرعه نوشم، دست تو بالای دستم
عهد و پیمان با تو بستم/تا که هستم عاشقم دیوانه هستم
عشق بازم عاشقی باشد نیازم/عشق حقیقت باشد و ناید مجازم
آن بلی گفتم به اول میکشم بار امانت/ این بلاگویم به آخر در بلا جویم بلایت
مطربا دستم بگیرو برکشان این جان مستم/یک نظر بر جان ماکن نیست گردان هرچه هستم
هم نظربرجان ما کن هم نظربازی بگویم/ هرچه بینم یار بینم هرچه جویم یار جویم…
۱۳۹۹/۹/۷
امیراصغری
|
نقدها و نظرات
|
درود به شما دوست گرامی🌹🌹🌹 بسیار ممنونم🌺🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تکراری نبود؟
اگر آلزایمر اجازه دهد
فکر کنم دیروز سروده مشابهی را از شما خوانده ام