سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      شرح حال

      شعری از

      حبیب هدیه نژاد

      از دفتر زمانه حبیب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۴۷ شماره ثبت ۱۰۰۲۲۲
        بازدید : ۲۲۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حبیب هدیه نژاد
      آخرین اشعار ناب حبیب هدیه نژاد

      با هرکه شرح حال گفتم زد نیش سخت زبان 
      درک آمد درد سینه را برم به نزد درویشان
      برفکرشان خودراشمرده اند ازصاحب نظران
      نداندهرسخنی وقتی وهرکلامی دارای یک مکان
      بهار دلم را نشناختند که میرسد به آن خزان
      که لسان زندگیم سخن وراست در شیوه بیان
      خوشم میشوداگر تجربه در مجلسی روزی آید به میان
      تامعلوم گردد کیست جزو آن انگشت مانده در دهان 
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۲۰
      درود بزرگوار
      زیبا بود خندانک
      مجتبی شهنی
      جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۲۳:۵۵
      درود فراوان بر جناب هدیه نژاد بزرگوار
      بسیار
      عالی
      بود خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۳۸
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      رضا رضوی تخلص (دود)
      شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶
      سلام و درود
      پاینده باشید خندانک خندانک
      آرزو عباسی ( پاییزه)
      شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ۱۳:۱۱
      درود بر شما ادیب بزرگوار خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۱۸:۲۶
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0