صفحه رسمی شاعر سعید صادقی (بینا)
|
سعید صادقی (بینا)
|
تاریخ تولد: | جمعه ۱۱ شهريور ۱۳۶۷ |
برج تولد: | |
گروه: | افراغ اندیشه |
جنسیت: | مرد |
تاریخ عضویت: | دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ | شغل: | کارشناس شبکه |
محل سکونت: | تهران |
علاقه مندی ها: | شعر،موسیقی،خط،عرفان،فلسفه |
امتیاز : | ۱۰۷۸۲ |
تا کنون 388 کاربر 3825 مرتبه در مجموع از این پروفایل دیدن کرده اند. |
درباره من: علم را در کثرت و ایمان را در وحدت یافتم. وحدت آشنایم کرد تا در کثرت زدگی ها کج نروم
(تخلص بنده از بیدل به بینا تغییر کرد.) |
|
|
|
اشعار ارسال شده
ثبت شده با شماره ۱۳۴۲۹۵ در تاریخ ۱۳ روز پیش
نظرات: ۳۵
|
|
هیچ کس
مثل من
تو رو باور نکرد
ممنونم بابت
این سادگی ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۳۳۵۱۸ در تاریخ شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۳ ۰۱:۲۳
نظرات: ۴۹
|
|
شیمی درمانی
با خاطراتت
هم اثر نداشت.
خداحافظ..
...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۳۲۵۰۷ در تاریخ سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ۰۲:۱۸
نظرات: ۴۷
|
|
از هر زمینی رو گرفتم تا در قلبش
سامانه ای باشم بدون ذره ای کمبود ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۳۲۰۴۹ در تاریخ يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۳۹
نظرات: ۳۱
|
|
خیبر
هنوز منتظر
علی ست.. ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۳۱۵۷۶ در تاریخ دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۳۵
نظرات: ۱۶
مجموع ۱۷۹ پست فعال در ۳۶ صفحه |
مطالب ارسالی در وبلاگ شاعر سعید صادقی (بینا)
|
|
بسم الله الرحمن الرحیم یا حی یا قیوم قلب المومن عرش الرحمن. حدیثی شاخص از رسول الله صل الله علیه و آله و سلم است. از دیگر رو در دعایی از مولا علی علیه السلام آمده است: الهی هب لی
|
|
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
نظرات: ۱۰
|
|
بسم الله الرحمن الرحیم لا اله الا الله الملک الحق المبین امام علی ع صبر تحقق نمی یابد مگر آنکه سختی مخالفت با عادت را تحمل کنی. چقدر درک روانشناسانه ل
|
|
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۴:۳۶
نظرات: ۴
|
|
بسم الله الرحمن الرحیم حلال، یعنی مهیا کردن مسیر نزول ملائکه ی عقل و بالطبع حرام، یعنی جلوگیری از تغذیه ی جهل پیرامون کشاندن نفس به زیر. عشق به معنای رایج فریب است!
|
|
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۵
نظرات: ۱۰
|
|
بسم الله الرحمن الرحیم یا رب العالمین کران بالای آدمی فطری ست. ازین جهت است که نمیشود به او قبولاند که فرصت حیات را در این دنیا بداند و باز به او قبولاند که تا میتوانی از زندگی ل
|
|
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۵۸
نظرات: ۷
|
|
بسم الله الرحمن الرحیم یا حی یا قیوم انسان و جن در آفرینش دارای یک امتیاز نسبت به سایر مخلوقات هستند که فلاسفه و اهل معرفت آنرا در ریزترین شکاف به قدرت انتخاب تعریف میکنند. اختیا
|
|
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳
نظرات: ۱۵
مجموع ۶۷ پست فعال در ۱۴ صفحه |