جمعه ۲ آذر
ماه تر از ماه شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شاعرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۱۸ شماره ثبت ۹۹۴۱۵
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
ای مـوی پـریـشـان و تـو ای دلـبـرِ دلـخـواه
ای رنـگِ تـو گـلـگـون و رُخَـت ماه تر از ماه
من کِـشـتـیـه طـوفـان زده،تـو سـاحلِ آرام
ای لنگرِ تسکینِ دل آشوب،تویی از دلم آگاه
از سُـرمـه ی مـژگـانِ تـو عـالم چو شب ِ تار
ای روشنیه برق دو چشمت بشود رونقِ درگاه
ای بـلـبـل ِ بـسـتـان و تـو ای سـروِ خـرامان
جـذاب تـر از یـوسـفِ گـم گشته ی در چـاه
نـزدیـک تـریـن راهـی و سـر مـنـزلِ مقصود
ای نـاب تـریـن راهـنمای دلِ هر عاشقِ گمراه
ای قـبـله ی حـاجـاتِ امـیـن گـر که رسیدی
آهـسـته گـذر کـن کـه منم چشم به این راه
امین خلیل زاده
|
|
نقدها و نظرات
|
زنده باشید | |
|
نظر لطف شماست جناب رضوی عزیز | |
|
تشکر | |
|
ممنون لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
بسیار بسیار دلنشین بود
قلمتان توانا
فرجامتان نیک
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘