پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
خوش
آره خوش باش میدونم
دل رفته باهاش میدونم
جونشو داد براش میدونم
نه
دیگه بهتر از من نیست
میگی بهتر از من هست
میگی اون عشق من هست
ناراحتم ناراحتم از بس
دل دادی بهش از قصد
میدونی که به تو حساسم
به تو که باهاش رفتی از قصد
ناراحتم ناراحتم از بس
دل دادی بهش از قصد
میدونی که به تو حساسم
به تو که باهاش رفتی از قصد
کاشکی
بیفتم باز یادش
دل باز میخوادش
کاش باز بیادش
کوشش
بگیره این دستم
بیا ببینه خستم
از این گذشتم
ناراحتم ناراحتم از بس
دل دادی بهش از قصد
میدونی که به تو حساسم
به تو که باهاش رفتی از قصد
ناراحتم ناراحتم از بس
دل دادی بهش از قصد
میدونی که به تو حساسم
به تو که باهاش رفتی از قصد
شعر و ترانه جدید ( ناراحتم ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.