دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
من میخوام که ،توی دستای تو ،بال و پر بگیرم
تو بگی براممی مونی من بگم برات میمیرم
تب تند عشقو هر کی میبینه توی چشامون
میگه پنهون نمیشه حس قشنگِتوصدامون
تو برام آوازمیخونی،از ته دلم میخندم
عشقتو هدیه آوردی کوله بارمو میبندم
میزنیم به دل جاده مسیرِشمال قشنگه
با تو تا تهش میمونم جنس تو پاک و یه رنگه
هرکسی منو شناخته از تو گفتم و میگمباز
حسی که از تو میگیرم شده بال و پر پرواز
هی میگم خدادوسم داشت،که تورونشون من داد
تو شدی تعبیرخوابم ، دُرس مثه یه پریزاد
میزنیم به دل جاده، مسیر شمال قشنگه
با تو تا تهش میمونم جنس تو پاک و یه رنگه
#شاعرشب
#شبنم_سلیمی_فرد
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از نگاهتون🙏🏻🙏🏻🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻 | |
|
درود و سپاس فراوان🙏🏻🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻 | |
|
درود و سپاس از نظرارزشمندتون🙏🏻🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻💮 | |
|
سلام و درود فراوان سپاسگزارم🙏🏻🙏🏻🙏🏻💮🙏🏻💮🙏🏻 | |
|
سلام مهربانوجان سپاس از نگاهتون⚘⚘⚘⚘⚘ | |
|
درود و سپاس فراوان از نگاهتون🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💮💮💮 | |
|
درودفراوان سپاسگزارم🙏🏻🙏🏻🙏🏻⚘⚘⚘⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.