من از لطفِ شما بسیار ممنونم... خداحافظ!!
دوباره باز پر تکرار ممنونم...خداحافظ!!!
گمان کردی که من باید بهشتی باشم و خوشبخت
سپاس از این همه ایثار ، ممنونم ،خداحافظ..
کجا خوشبختم و شادم؟! بهشت وعده هایت کو ؟!
ازین اقبالِ با اجبار ممنونم ، خداحافظ ... !!
کجای کار میلنگد؟! گرفتی دین و دنیا را
جهنم می روم این بار ممنونم.. خداحافظ
برای عمقِ خطِّ فقر و طول و ارتفاعِ ارز
ازین روحانیِ معمار ممنونم.. خداحافظ
کسی گفته حباب است و بزودی محو خواهد شد
تورم دارد این بازار ، ممنونم ، خداحافظ ....
برای پیرمردی که شده شرمنده ی خانه
برای کودکان کار ممنونم.. خدا حافظ !!
برای سن و سالِ اعتیاد و تن فروشی ها
که پایین آمده بسیار، ممنونم، خداحافظ
زنی میگفت اگر راضی نبودی و دلت پُر بود
بساط از مملکت بردار ...ممنونم، خداحافظ!!
شنیدم حرف این زن را و گفتم راست می گوید
و من باید ببندم بار.. ممنونم، خداحافظ ...
گذرنامه گرفتم دستم و رفتم ولی این هم
ندارد اعتبار انگار ممنونم ، خداحافظ !!
نشستم سوختم عمری ولی حالا زبان وا شد
مرا دست خدا بسپار.. ممنونم، خداحافظ!!
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد