پنجشنبه ۱ آذر
حقیقت تلخ آدما... شعری از طاهره صادقی
از دفتر گاه نوشته نوع شعر نثر و انواع آن
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۹۸۸۱۰
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب طاهره صادقی
|
یوقتایی آدم از بودن یه آدم توی زندگیش انقد خیالش راحتِ
که میگه عالم و آدم بره و پشتمو خالی کنه،
این یکی همیشه هست و تنهام نمیزاره...
از بودنت دریغ نمیکنی
و از شادی خودت میزنی تا توی غم های اون شریک باشی!
اما همین زیادی بودنت، باعث میشه زیادی بشی
و همون آدمی که از عالم و آدم جداش میکردی
یجوری پشتتو خالی میکنه که خودتم نمی فهمی چطور...!
میدونی مث سوختن سیب زمینی آب پز میمونه،
غیر ممکن اما شدنی...!
طاهره صادقی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از شما، عیدتان مبارک 🌱 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وقتی ضیافت یک ماهه ماه مبارک رمضان به پایان رسید، وقت توزیع جوائز فرا رسید که جایزه روزه داران و شب زنده داران را عطا کند، عید رسمی مسلمان هاست عید سعید فطر و آغاز ماه شوال مبارک باد.