جمعه ۲ آذر
وصف تو شعری از علی ناب
از دفتر .دفتر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۳:۵۹ شماره ثبت ۹۸۷۱۵
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۱۵
|
|
هرچه گشتم دفتر اشعارها
وصف تو پیدا کنم گفتار ها
جمله ای نیست اندرین بازار ها
وصف روی تو بگویم بارها
شهرت شعرم زتو پیدا شده
آتش مهرم به صد دریا شده
هر چه گویم از زمین تا آسمان
واژه در وصف شما تنها شده
علی ناب....اراک
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار وممنون از نظر شما..
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید وهمواره موفق وپایدار....
باتشکر فراوان ...
علی ناب.....اراک | |
|
باسلام خدمت گل روی شما وممنون از نظر بزرگوارانه شما امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید...ودندان های مردم را خوش ردیف با قافیه و ماندگار درست کنید ...این بیت بداهه تقدیم گل روی شما...
دردم از دندان نیست یاران من اااا
درد من یار من است بر جان من...
با تشکر...
علی ناب....اراک
| |
|
باسلام ودرود بر گل روی شما وممنون از نظر بزرگوارانه شما امیدوارم همیشه موفق وپایدار باشید ..
با تشکر فراوان....
علی ناب....اراک | |
|
باسلام خدمت گل روی شما آقا مجتبی گل ممنونم.....امید وارم همیشه موفق سلامت وپایدار باشید..و همیشه سخت کوش و امید وار....
با تشکر فراوان.....
علی ناب.....اراک
عمر ما در سفر خاطره ها زود گذشت ۱۱۱۱ غم ایام امد و بر دل و جان ما نشست۱۱۱۱
همین جوری ...بقول اینستا ....یهویی
بازم تشکر سلامت باشید
| |
|
باسلام و عرض ادب خدمت گل روی شما
امیدوارم همیشه سلامت موفق باشید..
باتشکر فراوان
علی ناب...اراک | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عزیز بزرگوار
جالب و زیبا بود
شهرت شعرم ز تو پیدا شده
درودها
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
🥀🥀🥀🥀