سه شنبه ۱۵ آبان
حیِّ هو شعری از سیدمحمدرضامیرشکار
از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱ شماره ثبت ۹۸۵۷۴
بازدید : ۳۷۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سیدمحمدرضامیرشکار
آخرین اشعار ناب سیدمحمدرضامیرشکار
|
بنام حیِّ هُو
از خطِ او مو به مو لقمه گرفتم آبرو
سفرهاش بحرِ طویلست آن جنابِ حیِّ هُو
سیدمحمدرضامیرشکار
سلام جناب دکتر! اینجا همچین بی در و پیکر نیست که هر کی بیاید همه جوره به او خدمات و امکانت بدهیم بعدش ایجاد حاشیه کند و برود خارج سایت و کلی دروغ گزافه گویی و تهمت و افترا به ما و محیط سایت و شاعران سایت بزند و فکر کند با دسته کورها طرف است و با اسم و فامیلی جعلی جدید ثبت نام کند !
از اینکه می بینیم رفتید و چرخ هایتان را زدید و دیدید بهتر از سایت شعرناب جایی نیست لذت بردیم اما کمبود شجاعت داشتید بیاید بگید و به اشتباهتان اعتراف کنید جناب ساکوتی عزیز سلام مارا به روح گاندی بزرگ برسونید شما خصلتی از سادات نبردید!!
|