چهارشنبه ۱۶ آبان
شعر من شعری از رضا درویشی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۹۸۵۶۳
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر رضا درویشی(درویش)
آخرین اشعار ناب رضا درویشی(درویش)
|
همه اَشعار من از جادوی چشمان طُ بود
همه نور من از ان چهره ی تابانِ طُ بود
درد و درمان دلم تلخِ مَی و یاقوتِ دو لب
زخمِ قلبم که زدی تیر ز مژگان طُ بود
هوسِ عشقِ این نَرهای نَما مرد نیرزد
عشق واحساس من از زُلف پریشان طُ بود
از دلم هُدهُدِ عشقم به چمنزار طُ امد
نازِ چرخش ز فلک جمله خرامان طُ بود
من خزانم طُ نباشی دِلِ بی برگ و بهارم
خرمن و خُرّمِ خاکم بَهرِ باران طُ بود
جام و من حاضر و دل مَی طلبد باده بیاور
که چَمان شعر درویش دو چشمان طُ بود
#درویش
|
|
نقدها و نظرات
|
درود یر شما جناب استکی سپاس | |
|
سپاس از حضور گرمتون | |
|
سپاس ها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
افراغ اندیشه را پاس بداریم
بداهه ای کوتاه :
"مار پیچی طولانی است
زبان چسبناک
مار خوابیده
روی گنج های
آشکار و نهان
سرزمین من