چهارشنبه ۱۶ آبان
اسیر عشق شعری از زهرا مهدوی راد(گل یخ)
از دفتر غزل ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۲۵ شماره ثبت ۹۸۳۳۷
بازدید : ۱۵۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
(اسیرعشق)
عمقِ دریای نگاه من و تو طوفان است
مرگِ احساس دلم،در نظرت آسان است
مدتی هست در اندیشه ی باغِ دلِ من
حسِّ هر روزه ی باریدن یک باران است
لب فرو بستگی از حادثه ی رفتنِ عشق
بدترین مرحله ی حالت یک انسان است
سهم من از همه ی عمر به پایت ماندن
بغض سنگین فرو رفته ی یک بهتان است
جسم من گوشه ی عزلت به تماشا پرداخت
روح بیچاره ی من رفته و سرگردان است
حال من حال اسیری است که هر روز وشبش
توی سلول خودش در پی زندان بان است
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما سپاس از حضور پر مهرتان | |
|
درود بر شما سپاس از حضور سبزتان | |
|
درود برشما مثل همیشه به من لطف دارید سپاسگزارم | |
|
درود برشما سپاسگزارم | |
|
درود برشما سپاسگزارم از حسن نظر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود فراوان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹