#شعر_تک
باران، همان آغوش شوق آسمان است.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
باران ترین ام بی تو - بر دریا- چه حاصل؟
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
می خواهمت اما نمی خواهی بدانی.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
بارانی ام، بارانی ام، بارانی امشب.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
ما را خیال وصل تو کافی ست باشد
(بدون علامت سجاوندی: امکان انواع خوانش ها)
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
کافی ست باران باشی و قدرت ندانند.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
مهمان شعر چشم هات ام، خوب بنواز!
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
یک شهر، عاشق می شود، هرجا، تو باشی.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
حال جنون دارم. بیا! وقتش رسیده.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
#شعر_تک
لبخندهایت بوسه ی ناب خدایند.
(تک یا کوتاه ترین قالب شعری جهان)
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)
کوتاه و زیبا بود ند