┉❈♡﷽♡❈┉
⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘
یابنَ حیدر مجتبی ای معنی شَمسُ الجَهات
نورِ عینِ فاطمه مولا حسن جانم فدات
ذاتِ عزت یاکریم بن الکریم صَلّی عَلیک
صدهزاران بار درلحظه شُکوهِ کائنات !
مهربان آقای صلح ای روشنای چشمه ها
کُلّ ِ اقیانوس ها دل برتو دادند و کُرات
قلبِ این از ذرّه کمتر هم ارادت برشما
یااخی العبّاس اخی المولاحسین روحِ صلات
ای عموی حضرتِ سجّاد زین العابدین
برکتِ هستیّ و مفهومِ صیام ازتو برات
یاعزیزالله ای بدرِ سپهرِ رمضان ...
یاتو نورت فوقِ اَنوارِ فلک خورشیدِ ذات
جانِ جانان حضرتِ درمانِ هر دردِ بشر
ای وجودت عشق و اکسیرِ ز هر غصّه نجات
چون قَدم های شریفت را نهادی بر زمین
گشت امشب مصدرِ شادی ز تو ، آب حیات!
⚘میلاد امام حسن مجتبی (ع) مبارک⚘
⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘ ⚘
⚘صل الله علیک یا عزیز الله یابن رسول الله (ص) یابن حیدر کرار یابن فاطمه الزهرا یاکریم بن کریم یا حسن المجتبی یاسید الشهداء یا اخی الحسین سیدالشهداء یااخی العباس یا اخی زینب الکبری یااباالقاسم شهیدِکربلا یاحجت الله یااباالمهدی یامولانا یانور.....⚘
اینجا شفاخانه ی درد است بمانید
از قلبِ حَسَن دعای تایید بخوانید
امضای اجابت به دستِ مجتبی هست
یااخی الحسین گویان ! از اهلِ امانید
اِنقدرر...ر شریف و مهربان و بامرام است
کو هرچه به درگاهِ خدا خواهد همانید
از فرصتِ لطفِ کرَمش غفلت حرام است
کنزالاَعظم آمده ... درپِی اش دَوانید
سرچشمه ی خیر و برکت ، شادی و عزّت
نور بن کریم است .... بدانید بدانید
زانو به زمین ... دست به تکبیر و ارادت
بر محضرِ "مُصطَفین الاَخیار" نشانید
امروز و تمامِ لحظات و نَفَسِ عمر
صل اللهُ علیکَ یاشاه بخوانید
⚘و الحمدلله و شکراًلله الی ابدالآبدین⚘
یا تو نورت فوقِ اَنوارِ فلک خورشیدِ ذات
جانِ جانان حضرتِ درمانِ هر دردِ بشر
ای وجودت عشق و اکسیرِ ز هر غصّه نجات
چون قَدمهای شریفت را نهادی بر زمین
گشت امشب مصدرِ شادی ز تو، آب حیات!
⚘میلاد امام حسن مجتبی (ع) مبارک⚘
درود
دلانگیز و ارزشمند