جمعه ۲ آذر
مهدیار دین من شعری از رحمان رامفر(مهدیار)
از دفتر آیینی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۹۸۱۷۹
بازدید : ۲۷۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر رحمان رامفر(مهدیار)
آخرین اشعار ناب رحمان رامفر(مهدیار)
|
کجایی ای مهدیار دین من
کامل از آنت دین من
قرآن آیه به آیه شهر تو
مصداق بودنت همنشین من
راهی به راهت پیموده ام
افتاده ام برچیده ام
سیب ناب از اشجار حق
شیرین بود سیمین من
آیه به آیه قرآن تو
حق و حقیقت آیین من
رضوان و ارکان دین در کتب رمضانی ات
من دیده ام من دیده ام
تورات و انجیل و زبور و قرآن برترین در اسلام دین من
اکنون بر این منظر بتاب
قدر لیالی قدر بدان
آیات قرآن درس حکمت در آستین من
از این زمان در هر مکان
این را بدان ای انسان
تا می توانی قرآن بخوان قرآن بخوان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
التماس دعای فراوان دارم