جمعه ۲۵ آبان
دربار عشق شعری از ارزو محال
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ۱۹:۰۷ شماره ثبت ۹۷۲۰۷
بازدید : ۳۶۶ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب ارزو محال
|
روزی نرسد که نام ات از یاد رود
عطر کلمات تو ز دربار رود
روزی نرسد که رفتن ات شعر شود
جان در طلب بوسه تو سحر شود
ان روز اگر رسد امان اش ندهم
پرواز به بال بی ثبات اش ندهم
دروازه شهر بسته گردد ان روز
یامن من پیروز یا که انان پیروز
این قلعه و بام و شهر و شهوندانش
جان همه را گرفته بر دستانش
ای کاش به عزم خویش رامم گردی
یا جان دوباره در کلامم گردی
ای دوست مرا ز دست غم بستانم
یا جان مرا بده به زیر دستانم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از نظرشما خوشحالم از بابت رضایت شما🌷🙏🌟 | |
|
ضمن سپاس و تشکر از لطف شما عزیز بسیار خرسند هستم از اشنایی با شما سربلند باشید🌷🙏💚 | |
|
احسنت به قلم پر مهرتان سپاس🙏💚 | |
|
سپاس از شما جناب شهنی🌺🌺🙏 فامیل بنده وارد نشده و تنها اسم و تخلص ام وارد شدع اطلاع دارید چطور میتونم اصلاحش کنم؟
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان توانا ...🌺🌿🌺🌿🌺💐
جان در طلب بوسه تو سحر شود .
💐🌺💐🌺💐🌺