چهارشنبه ۱۶ آبان
غصه شعری از سجاد حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ۰۳:۴۱ شماره ثبت ۹۷۱۵۰
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سجاد حسینی
|
غصه! ای همنشین شب های تنهایی
ای همدم همیشگی دوران شیدایی
تمام وجودم را گرفتی ای یار باوفا
فریاد از درد دوری و غم جدایی
همچو مرغی پرکنده شدم همه ایام
دلم پر میکشد به سوی معشوق رویایی
پریشان احوالی سهم ما شد از این دنیا
تیری به قلبم نشست، امان از روز آشنایی
یک دم ندارم قرار و خسته از رنج و عذاب
احوال این دل در نبود تو شد تماشایی
هوای دلم ابری است و چشمانم بارانی
بی قراری روزی ما شد و اندوه رسوایی
انگشت نما شدن به جرم عشق زیباست
عشق و جنون و بی تابی و غزل سرایی
تنها آرزوی این روح جدایی از جسم است
شبیه یک پرنده در قفس، به امید رهایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده. اید قلمتان سبز