يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
✍بهار نارنج
پیچیده بوی بهار نارنج ها
درفضای حیاطمان
آدم را دیوانه که نه
عاشق میکند!
تاچند لحظه در سکوت
به تو
به من
به خودمان
فکر میکنم...
مشتی بهار نارنج را
دردستانم میریزم
وبو میکنم!
مثل چلچله ای که مسخ
عطرگل شده باشد
توأمان به تو فکر میکنم!
مگر عشق هم عطر و بو دارد؟
نمیدانم !
اما بازهم فکر میکنم
كه بوی بهار نارنج گرفته ام!
#شاعرشب
#شبنم سلیمی فرد
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی به مهر خواندید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🍃🍃🍃 | |
|
درود فراوان عالی نگاهید سبز ومانا باشید🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
سلام و درود به مهر خواندید سپاسگزارم🙏🏻🙏🏻🙏🏻💮💮💮💮 | |
|
سلام ودرود جناب شهنی به مهر خواندید سبز و مانا باشید 🙏🏻🙏🏻🍃🙏🏻🍃 | |
|
درود فراوان لطف دارید مهربانوجان به عشق خواندید❤❤❤⚘🍃 سپاس فراوان از نگاهتون🙏🏻🙏🏻🙏🏻🍃🍃 | |
|
درود و سپاس فراوان جناب انصاری دزفولی به مهر خواندید سپاس از بداهه ی زیباتون🙏🏻🙏🏻👏👏👏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود